שיווק ומכירות

ספריית כלים וידע לעסקים מתגשמים

איך להנות מהשפע של אינסטגרם

אינסטגרם היא ללא ספק הרשת החברתית האהובה עלי ביותר. יש בה כל כך הרבה יכולות מהנות! 

 
👈 פרופיל ויזואלי שמבוסס על תמונות במקום טקסט.
👈 סרטונים מכל הסוגים: קצרים, ארוכים ושידורים חיים.
👈 סטוריז שמפעילים אותנו כמו סקרים, שאלונים ועוד.


אז בואו נעשה רגע סדר כדי שתבינו במה כדאי להתמקד, למה וכמה והכי חשוב – איך השיווק באינסטגרם הופך לחוויה מהנה!

 

 

א.הפיד

זה הדבר הראשון ששמים לב אליו כשנכנסים לפרופיל. הפיד שלך צריך להיות מושך ולתת ערך רב ללקוח שלך, כי זה מה שישכנע אותו לעקוב אחריך.
מומלץ לשלב בפיד תמונות סטטיות שלך, תמונות אווירה, סרטוני רילס וקרוסלות תמונות.
ככל שהפיד שלך יראה מושך יותר והוא יתן יותר ערך ללקוח, כך כמות גדולה יותר של מבקרים בעמוד תרצה לעקוב אחריך.


ב. סטורי

הסטורי נשאר באוויר רק 24 שעות בלבד. לאחר מכן הוא יורד מאוויר וניתן לשמור אותו תחת תמונות Highlights בפרופיל.
הסטורי זו הדרך לשמור על קשר צמוד עם העוקבים שלך. זו לא דרך להביא עוקבים חדשים, אלא לשמר קיימים.
זה המקום להראות אך החיים שלך מאחורי הקלעים, המקום ללמד, להניע לפעולה ואפילו למכור.


ג. רילס

 רילס הם סרטוני וידיאו סופר קצרים, מומלץ לשמור אותם באורך של עד 15 שניות. לצופים של הרילס יש מעט מאוד סבלנות והם מחפשים תוכן מהיר ומשעשע.
המטרה של הרילס לבדר + ללמד.

בגלל שרילס זה פיצר שאינסטגרם מקדמת, יש לו חשיפה מאוד גדולה לקהל חדש ולכן מומלץ להשתמש ברילס כדי להגיע לעוקבים חדשים.

 ד. לייב
 מומלץ מאוד לייצר שידורם חיים באינסטגרם כדי לייצר אינטרקציה בזמן אמת עם הלקוחות, כדי לייצר שיח אמתי איתך ומי שמיומן בכך יכול ממש לייצר מכירות בזמן שידור חי.

זו דרך נהדרת להגדיל את המעורבות בחשבון שלך ולענות על שאלות של גולשים.

לשידורים חיים יש חשיפה נהדרת ולכן מומלץ מאוד להשתמש בהם בחשבון שלך.

 ה. קרוסלה
אחד מסוגי התוכן האהובים עלי כי הוא ויזואלי ומייצר חשיפה גדולה.
קרוסלת תמונות בדרך כלל נותנת ערך רב לגולש וזו הסיבה שהיא מקבלת חשיפה גבוהה יותר מסוגי תוכן אחרים. מומלץ בשקף האחרון להניע לפעולה – להיכנס לביו, לעקוב אחריכם או לשמור את הפוסט.


ו. הייליטס

 זה המקום לשמור את הסטוריז הישנים שלך ולמיין אותם לפי קטגוריות שונות.
תחשבו על זה כמו על מיני אתר שמרכז אוסף של זכרונות. המטרה של הייליטס לרכז את הטיפים שלכם, לרכז המלצות שפרסתם ועוד.

מבקר שמגיע לעמוד יכול לדלג בין ההייליטס או לצפות בהם ברצף.

 

ז. וידיאו
 פורמט וידיאו ארוך המאפשר ללמד את הגולשים שלך משהו חדש.

מומלץ מאוד כדי להציג אותך בתור המומחה בתחום שלך ולייצר תוכן עם ערך רב לגולשים.
שידורים חיים מהעבר יכולים להיות מוצגים בתור סרטונים בעמוד שלך
 

המאמר נכתב על ידי :

מאשה בר

מומחית במיתוג ושיווק בדיגיטל, בעלת קבוצת הפייסבוק עיצוב ושיווק בדיגיטל

שתפי את הפוסט עם חברים:

אולי יעניין אותך גם:

ברוכה הבאה לעסקים מתגשמים
עם איכות חיים

מדריך תמחור מוצר

מרחב "עסקים מתגשמים" נולד כדי לעזור לאימהות עצמאיות ונשים בכלל להגשים את החלום העסקי שלהן ולעצב את סגנון החיים שמתאים להן.

הרשמה למגזין עסקים מתגשמים

מוזמנת להצטרף כמנויה למגזין החודשי בחינם ולהנות לפני כולם מכלים ידע והשראה שיעזרו לך ליצור את החיים שאת רוצה עם עסק שמתגשם בדיוק כמו שחלמת.

0
    0
    רשימת קניות
    עגלת קניות ריקהחזרה לחנות
      הפעלת קופון