אינסטגרם היא ללא ספק הרשת החברתית האהובה עלי ביותר. יש בה כל כך הרבה יכולות מהנות!
אז בואו נעשה רגע סדר כדי שתבינו במה כדאי להתמקד, למה וכמה והכי חשוב – איך השיווק באינסטגרם הופך לחוויה מהנה!
א.הפיד
ב. סטורי
הסטורי נשאר באוויר רק 24 שעות בלבד. לאחר מכן הוא יורד מאוויר וניתן לשמור אותו תחת תמונות Highlights בפרופיל.
הסטורי זו הדרך לשמור על קשר צמוד עם העוקבים שלך. זו לא דרך להביא עוקבים חדשים, אלא לשמר קיימים.
זה המקום להראות אך החיים שלך מאחורי הקלעים, המקום ללמד, להניע לפעולה ואפילו למכור.
ג. רילס
בגלל שרילס זה פיצר שאינסטגרם מקדמת, יש לו חשיפה מאוד גדולה לקהל חדש ולכן מומלץ להשתמש ברילס כדי להגיע לעוקבים חדשים.
ד. לייב
מומלץ מאוד לייצר שידורם חיים באינסטגרם כדי לייצר אינטרקציה בזמן אמת עם הלקוחות, כדי לייצר שיח אמתי איתך ומי שמיומן בכך יכול ממש לייצר מכירות בזמן שידור חי.
לשידורים חיים יש חשיפה נהדרת ולכן מומלץ מאוד להשתמש בהם בחשבון שלך.
ה. קרוסלה
אחד מסוגי התוכן האהובים עלי כי הוא ויזואלי ומייצר חשיפה גדולה.
קרוסלת תמונות בדרך כלל נותנת ערך רב לגולש וזו הסיבה שהיא מקבלת חשיפה גבוהה יותר מסוגי תוכן אחרים. מומלץ בשקף האחרון להניע לפעולה – להיכנס לביו, לעקוב אחריכם או לשמור את הפוסט.
ו. הייליטס
מבקר שמגיע לעמוד יכול לדלג בין ההייליטס או לצפות בהם ברצף.
ז. וידיאו
פורמט וידיאו ארוך המאפשר ללמד את הגולשים שלך משהו חדש.
המאמר נכתב על ידי :
מאשה בר
מומחית במיתוג ושיווק בדיגיטל, בעלת קבוצת הפייסבוק עיצוב ושיווק בדיגיטל